Наукова періодика України Бізнес Інформ


Малинка О. Я. 
Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд "Insignia") / О. Я. Малинка, О. М. Формус, А. О. Устенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 345-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_7_49
Мета роботи - розгляд класичної концепції управління враженнями споживача, побудова теоретичної моделі процесу управління враженнями споживача та демонстрація на прикладі бренда "Insignia" її застосування у сфері медичного обслуговування - зокрема, в ортодонтичному лікуванні. З'ясовано, що управління враженнями споживача є частиною контактного маркетингу - системи заходів щодо встановлення тісних зв'язків зі споживачами та зміцнення їх прихильності до бренда. За допомогою контактного маркетингу можна підсилити вплив маркетингових програм на окремих споживачів і розширити коло осіб, які піддаються цьому впливові. Власне, концепція управління враженнями споживача (consumer experience management - СЕМ) має на увазі процес стратегічного управління всіма враженнями від товару або компанії. Фірми можуть формувати враження покупців на свій розсуд на п'яти різних рівнях, користуючись відповідними важелями. Наведено авторське визначення управління враженнями споживача - це процес планування та організації формування враження, вивчення його впливу на клієнта, підтримки та коригування в часі. Запропоновано теоретичну модель процесу управління враженнями споживача, яка побудована на основі системного підходу і наведена у вигляді таких основних підсистем: "Х" - цільова підсистема, "Y" - забезпечувальна підсистема, "ХY" - нормативно-законодавча підсистема, "Z" - керуюча підсистема. Кожна із наведених підсистем може бути описана власними техніко-економічними показниками (ТЕП-1 ТЕП-2, ТЕП-3, ТЕП-4), які інтегруються в синтетичні критерії управління враженнями споживача (ТЕП-5). Продемонстровано, що в ортодонтії, зокрема при лікуванні брекет-системою бренда "Insignia", застосування концепції управління враженнями споживача дозволяє збільшити притік пацієнтів через встановлення довірчих відносин, залучення вторинних асоціацій та максимальне задоволення результатом лікування. Тут маркетинг вражень починає працювати ще на початковому етапі, оскільки пацієнт має можливість побачити майбутній результат ортодонтичного лікування до фіксації самої брекет-системи "Insignia", а також спостерігати результати в динаміці та порівняти їх у режимі "до/після".
  Повний текст PDF - 456.255 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Малинка О.
  • Формус О.
  • Устенко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Малинка О. Я. Концепція управління враженнями споживача та її застосування в ортодонтії (бренд "Insignia") / О. Я. Малинка, О. М. Формус, А. О. Устенко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 7. - С. 345-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_7_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Малинка Оксана Ярославівна (економічні науки)
  • Устенко Андрій Олександрович (1955–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського