Наукова періодика України Бізнес Інформ


Прядко О. М. 
Сучасні тенденції розвитку digital marketing в Україні / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_53
Мета роботи - аналіз та виявлення тенденцій у становленні та розвитку ринку Інтернет-реклами. Розглянуто світовий досвід розвитку ринку Інтернет- реклами, тенденції зростання витрат на Інтернет-рекламу. Охарактеризовано інструменти Інтернет-реклами та їх взаємодію між собою; досліджено український ринок Інтернет-реклами, аудиторію її споживачів та користувачів, розглянуто вподобання онлайн-купівлі серед українців. З'ясовано, що мережа Інтернет сприяє змінам у балансі між варіантами застосування маркетинг-мікс. При цьому сайт може виконувати роль каналу для просування товарів чи послуг і бути місцем продажу. Також, виходячи з концепції "7С", сайт є фізичним елементом для взаємодії зі споживачами. Для виявлення споживчих переваг у сфері Інтернет-реклами в торгівлі, а також ступеня її впливу та сприйняття, авторами проведено маркетингові дослідження. За даними опитування виявлено думки респондентів щодо місця та частоти покупок; визначення найбільш вагомих чинників, які впливають на вибір Інтернет-магазинів, визначення середньої суми покупок; ставлення респондентів до різних видів Інтернет-реклами. Виділено перелік параметрів для респондентів та запропоновано виділити такі важливі параметри Інтернет-магазинів: рівень цін, дизайн сайту, зручність навігації, доставка товару, оплата товару, якість консультації.
  Повний текст PDF - 688.158 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко О.
  • Олініченко К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко О. М. Сучасні тенденції розвитку digital marketing в Україні / О. М. Прядко, К. С. Олініченко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 4. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_4_53.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Олініченко Катерина Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського