Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Боєнко О. Ю. Мотиваційний базис вибору бренда: психоемоційний аспект / О. Ю. Боєнко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 406-411. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Боєнко О. Ю. Мотиваційний базис вибору бренда: психоемоційний аспект / О. Ю. Боєнко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 406-411. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |