Наукова періодика України Бізнес Інформ


Дубовик Т. В. 
Поняття та система соціальної комерції / Т. В. Дубовик, Т. А. Герасимчук // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_13
Визначено сутність соціальної комерції. Розглянуто еволюцію та визначено сутність поняття "соціальна комерція". Досліджено вплив споживчих тенденцій на інноваційний розвиток підприємств роздрібної торгівлі за рахунок розвитку соціальної комерції. Систематизовано стимули, які впливають на дії споживачів на різних етапах прийняття рішення щодо купівлі товарів у системі соціальної комерції. Проведено категоризацію основних схем соціальної комерції. Наведено практичні рекомендації впровадження системи соціальної комерції для сучасних підприємств роздрібної торгівлі. Розроблено рекомендації щодо стратегії соціальної комерції. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є виявлення нових поведінкових моделей споживачів у системі соціальної комерції, дослідження складних взаємозв'язків між змінними і, нарешті, створення нової теорії соціальної комерції.
  Повний текст PDF - 296.243 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубовик Т.
  • Герасимчук Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубовик Т. В. Поняття та система соціальної комерції / Т. В. Дубовик, Т. А. Герасимчук // Бізнес Інформ. - 2019. - № 3. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_3_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубовик Тетяна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського