Наукова періодика України Бізнес Інформ


Гайворонська І. В. 
Брендинг дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту / І. В. Гайворонська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 121-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_19
Мета роботи - дослідження ролі та місця брендинга дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту. Визначено сутність категорії "брендинг дестинації", що надало можливість виявити основні відмінності від категорії "брендинг місця (території)". Установлено, що метою брендинга дестинації є просування визначених характеристик місця або зони відпочинку потенційним відвідувачам (туристам, турагентам, інвесторам у сфері гостинності) за допомогою правильно створеного образу. Крім того, виділено особливості брендингу територій і дестинацій щодо формування цільових заходів по просуванню унікальних характеристик дестинації потенційним відвідувачам. Систематизовано ключові ролі брендів і брендинг-стратегій у розвитку туристичних дестинацій. Установлено, що процес формування і позиціонування бренда туристичної дестинації має бути націлений на створення цінностей і їх значень (сенсів). Визначено структуру змістовних елементів ціннісно-орієнтованої концепції брендингу туристичної дестинації. Обгрунтовано концептуальну модель брендингу у відтворювальному процесі регіонального турпродукту. Доведено, що цілепокладання є важливим елементом процесу брендингу, оскільки передбачає збалансування цілей усіх груп стейкхолдерів. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є оцінка (моніторинг) бренда регіонального турпродукту з метою визначення його ефективності та формування і коригування моделі реалізації брендингу для забезпечення сталого відтворення дестинації як регіонального турпродукту.
  Повний текст PDF - 820.116 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гайворонська І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гайворонська І. В. Брендинг дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту / І. В. Гайворонська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 121-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гайворонська Інна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського