Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шимко О. В. Імідж як інструмент досягнення конкурентних переваг торговельного підприємства / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 440-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_65 Вирішено теоретичні, методологічні і прикладні питання щодо формування іміджу торговельних підприємств на основі концепції маркетингу в умовах загострення конкуренції й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито сутність поняття "імідж підприємства", його суттєві ознаки, роль та функції. Досліджено особливості формування та розвитку іміджу торговельного підприємства як чинника забезпечення його конкурентоспроможності. Узагальнено підходи до позиціонування як методу формування іміджу підприємства. Стратегія позиціонування розглянута в контексті розробки комплексу маркетингу. На основі аналізу різних підходів до торгового маркетингу та врахування особливостей торговельної послуги адаптовано комплекс маркетингу стосовно торговельної послуги як сукупність семи елементів. Визначено вплив маркетингових складових іміджу на лояльність споживачів. Запропоновано підходи до формування асортиментної, цінової, збутової, комунікаційної політики, які сприяють формуванню позитивного іміджу торговельного підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шимко О. В. Імідж як інструмент досягнення конкурентних переваг торговельного підприємства / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 440-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_65.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |