Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Доброскок Ю. Б. Етапи виходу малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції Etsy / Ю. Б. Доброскок, А. О. Чумак // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_10 Розглянуто можливості використання платформи електронної комерції як більш доступного та перспективного варіанта виходу підприємства на міжнародний ринок. Проаналізовано показники ефективності маркетплейсу Etsy й основні недоліки платформи для українських підприємств. На основі аналізу теоретичних джерел і практичного досвіду було визначено й охарактеризовано конкретні етапи виходу українських підприємств малого та середнього бізнесу (МСБ) на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції Etsy. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є використання наявних інструментів платформи та зовнішніх ресурсів для спрощення та систематизації кожного етапу, а також пошук варіантів масштабування бізнесу і зміцнення позицій на ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доброскок Ю. Б. Етапи виходу малого та середнього бізнесу на ринок США через міжнародну платформу електронної комерції Etsy / Ю. Б. Доброскок, А. О. Чумак // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |