Наукова періодика України Бізнес Інформ


Курочкіна І. Г. 
Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки / І. Г. Курочкіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_42
Досліджено особливості розвитку територіального маркетингу в умовах глобальної цифровізації. Трансформація цифрового простору охопила майже всі сторони життя людини, суспільства, держави. Розширення інформаційного суспільства, активне зростання електронної економіки, а також інтенсифікація процесів інформаційної глобалізації, які обумовлені розвитком цифрового простору, вимагають абсолютно нових підходів до управління, у тому числі й у сфері маркетингу територій. Розглянуті основні завдання територіального маркетингу в цифровому просторі сприятимуть значному просуванню територіального бренда й активному формуванню іміджу регіону. Для того щоб досягти конкурентних переваг у цифровому просторі, було запропоновано використання основних інноваційних інструментів, таких як: краудсорсинг, цифрова реклама, SMM-маркетинг, цифрові карти. Це дасть позитивний ефект від скорочення транзакційних витрат. Зазначено, що поточний період розвитку територіального маркетингу - це час нових можливостей і перспектив для розвитку територій на основі активного використання інформаційних технологій та інноваційних маркетингових інструментів просування територіальних брендів у мережі інтернет на основі новітніх технологій цифрового маркетингу.
  Повний текст PDF - 325.181 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курочкіна І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курочкіна І. Г. Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки / І. Г. Курочкіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 8. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_8_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Курочкіна Ірина Геннадіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського