Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_57 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_57.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |