Наукова періодика України Бізнес Інформ


Лисиця Н. М. 
Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_57
  Повний текст PDF - 439.547 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лисиця Н.
  • Бєлікова Н.
  • Мартиненко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 393-400. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_57.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бєлікова Надія Володимирівна (економічні науки)
  • Мартиненко Марина Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського