Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Іванишин В. В. Стратегічні напрями розвитку ринку м'яса та м'ясної продукції / В. В. Іванишин, І. Ю. Леськів // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 240-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_34 Визначено та обгрунтовано основні стратегічні напрями розвитку ринку м'яса, який повинен забезпечити гарантований доступ населення до м'ясної продукції в необхідній кількості та асортименті. В основі формування основних шляхів стратегії розвитку ринку м'яса має лежати системний підхід, що передбачає представлення об'єкта дослідження як системи. Це здійснюється шляхом ідентифікації складових елементів об'єкта управління, вивчення значення природи та характеру взаємозв'язків між ними, а також визначення ефектів, виникнення яких відбувається в результаті функціонування цієї системи. Узагальнено основні напрями та механізми розвитку ринку м'яса та м'ясної продукції в розрізі таких об'єктів стратегічного управління, як товар і додана вартість, частина якої створюється у сфері виробництва м'яса та м'ясної продукції. Стратегічні напрями розвитку ринку в статті розділено за рівнем управління на макро-, мезо- та мікрорівнях. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванишин В. В. Стратегічні напрями розвитку ринку м'яса та м'ясної продукції / В. В. Іванишин, І. Ю. Леськів // Бізнес Інформ. - 2018. - № 6. - С. 240-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_6_34.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |