Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Притиченко Т. І. Психологічні прийоми маркетингового ціноутворення та їх вплив на поведінку споживача / Т. І. Притиченко, І. С. Лях // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5. - С. 522-528. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_5_80 Мета роботи - теоретичне обгрунтування та розробка рекомендацій щодо використання психологічних прийомів ціноутворення на основі дослідження їх впливу на поведінку споживачів. Розглянуто психологічні прийоми маркетингового ціноутворення: уточнено поняття та місце в маркетинговій діяльності. Надано класифікацію психологічних прийомів ціноутворення за напрямом психологічного впливу (формальні, змістовні). Проведено перевірку психологічних прийомів на практиці в сучасних умовах діяльності вітчизняних суб'єктів господарювання. Представлено кластеризацію респондентів за сприйняттям психологічних прийомів встановлення цін. Результати кластеризації свідчать, що споживачі по-різному ставляться до психологічних прийомів ціноутворення. Це дозволяє, залежно від соціально-демографічних характеристик споживачів, обирати найбільш привабливі прийоми. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Притиченко Т. І. Психологічні прийоми маркетингового ціноутворення та їх вплив на поведінку споживача / Т. І. Притиченко, І. С. Лях // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5. - С. 522-528. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_5_80. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |