Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Федоренко І. А. Концептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємства / І. А. Федоренко, Е. І. Єлісєєва // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_5_6 Розглянуто методи аналізу привабливості зовнішніх ринків для вітчизняних промислових підприємств. Проаналізовано внутрішні показники привабливості зовнішнього ринку та розроблено поетапну методику проведення стратегічного аналізу привабливості міжнародних ринків з метою розробки ефективних ринкових стратегій підприємства. Представлено узагальнену методику вимірювання ступеня привабливості зовнішнього ринку з точки зору реалізації на ньому інтересів підприємства. Дослідження дозволяє виявити можливості міжнародної діяльності підприємства та потенційні зарубіжні ринки для його діяльності. Запропоновано комплексний метод оцінки привабливості зовнішнього ринку, який дає змогу розробити ефективну ринкову стратегію для підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федоренко І. А. Концептуальні основи оцінювання привабливості зовнішнього ринку продукції промислового підприємства / І. А. Федоренко, Е. І. Єлісєєва // Бізнес Інформ. - 2018. - № 5. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_5_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |