Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Василів В. Б. Практичні підходи до формування служби технічної підтримки користувачів інформаційної системи університету / В. Б. Василів // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 371-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_4_53 Мета роботи - аналіз особливостей процесу технічної підтримки користувачів інформаційних систем університету, розробка моделей його вдосконалення на базі застосування концепції ITSM та оцінки ефективності практичної реалізації. Для університетів обгрунтовано доцільність встановлення відносин типу "клієнт - постачальник послуг" між користувачами інформаційної системи університету та ІТ-підрозділом. Такі відносини запропоновано будувати за міжнародними стандартами ITSM та ITIL. Розглянуто еволюцію підходів до управління ІТ-послугами. Рекомендовано до впровадження в університетах службу Service Desk. Запропоновано в університетах запроваджувати комплексні системи підтримки користувачів. Для оцінки продуктивності процесу технічної підтримки розроблено контрольні параметри та показники ефективності. Наведено аналіз переваг і відмінностей у роботі служби технічної підтримки, побудованої за стандартами ITSM, у порівнянні з традиційними підходами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Василів В. Б. Практичні підходи до формування служби технічної підтримки користувачів інформаційної системи університету / В. Б. Василів // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 371-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_4_53. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |