Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Дубовик Т. В. Інновації та бізнес-моделі в маркетингових каналах / Т. В. Дубовик, І. В. Гамова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_53 Досліджено інновації в маркетингових каналах. Колаборація підприємств у каналах, що базується на маркетингових відносинах, дозволила розглядати інновації в маркетингових каналах щодо їх розвитку в перспективах: технологічній, структурній, взаємодії. Запропоновані інновації дозволили окреслити вплив факторів зовнішнього середовища та споживчих тенденцій на інноваційний розвиток підприємств, які базуються на очікуваннях споживачів, проблемах розвитку промисловості та правових проблемах, а також визначати інноваційні виклики та потенційні рішення. Бізнес-моделі в каналі надано з точки зору комплексного представлення: інновацій у бізнес-моделі; відносин між замовником та всією бізнес-моделлю; ресурсів для здійснення діяльності; конкретного контексту замовника для створення цінності клієнта; відносин і каналів між партнерами і замовником. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дубовик Т. В. Інновації та бізнес-моделі в маркетингових каналах / Т. В. Дубовик, І. В. Гамова // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11. - С. 357-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2018_11_53.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |