Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Лях І. С. Теоретичні аспекти контролінгу маркетингу на підприємстві / І. С. Лях // Бізнес Інформ. - 2017. - № 7. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_7_41 Узагальнено теоретичні положення щодо контролінгу маркетингу на підприємстві: уточнено місце контролінгу маркетингу в системі управління, складові, мету, завдання та функції. Розглянуто контролінг маркетингу в розрізі таких понять, як: управління підприємством, управління маркетингом, оперативне управління маркетингом, контролінг, стратегічний та оперативний контролінг маркетингу, оперативне управління витратами на маркетинг. Визначено складові та інструменти контролінгу маркетингу стратегічного й оперативного рівнів. Уточнено визначення оперативного контролінгу маркетингу, в якому підкреслюється прийняття управлінських рішень щодо витрат на маркетинг з урахуванням поточної ситуації та оптимальності таких витрат відносно цілей підприємства. Системний підхід до вивчення даного питання забезпечує цілісне уявлення щодо контролінгу маркетингу в системі управління підприємством. Проведене дослідження теоретичних аспектів контролінгу маркетингу як сучасної концепції управління дозволить комплексно підійти до проблеми прийняття рішень з маркетингової діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лях І. С. Теоретичні аспекти контролінгу маркетингу на підприємстві / І. С. Лях // Бізнес Інформ. - 2017. - № 7. - С. 251-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_7_41. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |