Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Влащенко Н. М. Сучасні маркетингові комунікації готельних підприємств / Н. М. Влащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_46 Мета роботи - дослідження особливостей маркетингових комунікацій у сфері готельного господарства та розробка науково-практичних рекомендацій щодо активізації їх використання на рівні вітчизняних готельних підприємств. Складено класифікацію комунікацій готельних підприємств та визначено в ній місце маркетингових комунікацій. Розроблено комплекс маркетингових комунікацій готельних підприємств з урахуванням сучасного маркетингового інструментарію. Сформульовано завдання для персоналу готельних підприємств по роботі в соціальних мережах. Розроблено рекомендації щодо активізації розвитку Інтернет-маркетингу у сфері гостинності. Зроблено висновок, що особливість просування послуг готельного підприємства полягає в розробці персоналізованих відносин з клієнтами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Влащенко Н. М. Сучасні маркетингові комунікації готельних підприємств / Н. М. Влащенко // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 285-290. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |