Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гегедош К. В. Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_44 Зроблено спробу охарактеризувати основні теоретичні аспекти маркетингу в транскордонній співпраці. Виявлено, що за сучасних умов розвитку ІТ-сфери набувають вагомої актуальності застосування переваг саме інтерактивного маркетингу та інтеграція його в міжнародні регіональні транскордонні економічні відносини. Запропоновано авторську концепцію використання інтерактивного маркетингу для подальшого вдосконалення взаємодії суб'єктів суміжних країн у різних сферах транскордонного співробітництва (ТКС). Розроблено макет інтерфейсу веб-сайту інтерактивного транскордонного бізнес-центру на прикладі єврорегіонального утворення країн - членів Міжрегіональної Асоціації "Карпатський Єврорегіон". На сьогоднішній день однією з головних проблем розвитку ТКС є відсутність налагодженого механізму взаємодії "місцеві органи влади - агенції регіонального розвитку - бізнес-структури". Проте, розробивши модель розвитку транскордонної економіки на основі використання засад інтерактивного маркетингу, прикордонні території по обидва боки кордону зможуть якісніше розвивати регіональну економіку та, як наслідок - соціальне благополуччя території загалом. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гегедош К. В. Теоретичні передумови зародження інтерактивного маркетингу в системі менеджменту транскордонного економічного співробітництва / К. В. Гегедош // Бізнес Інформ. - 2017. - № 6. - С. 275-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_6_44. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |