Наукова періодика України Бізнес Інформ


Деревльов В. Л. 
Формування складових маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства / В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_70
Мета роботи - дослідження суті, структури, інструментів і принципів функціонування маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства. Проаналізовано суть економічних механізмів управління розвитком підприємства та показано значимість маркетингового адаптаційного механізму в забезпеченні даного процесу. Запропоновано визначення самого маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком як цілеспрямованої та випереджальної реакції внутрішніх чинників маркетингового потенціалу на флуктуації у зовнішньому середовищі, у результаті якої підприємство досягає рівня адаптивності, достатнього для підтримки стійкого, динамічно-безперервного розвитку. Обгрунтовано структуру побудови маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком, що складається з елементів маркетингового потенціалу (на трьох рівнях), а також функціональної, методичної та інструментальної підсистем. При цьому дія самого механізму реалізується через взаємодію зазначених підсистем із зовнішнім середовищем.
  Повний текст PDF - 359.824 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Деревльов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Деревльов В. Л. Формування складових маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства / В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_70.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського