Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Деревльов В. Л. Формування складових маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства / В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_70 Мета роботи - дослідження суті, структури, інструментів і принципів функціонування маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства. Проаналізовано суть економічних механізмів управління розвитком підприємства та показано значимість маркетингового адаптаційного механізму в забезпеченні даного процесу. Запропоновано визначення самого маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком як цілеспрямованої та випереджальної реакції внутрішніх чинників маркетингового потенціалу на флуктуації у зовнішньому середовищі, у результаті якої підприємство досягає рівня адаптивності, достатнього для підтримки стійкого, динамічно-безперервного розвитку. Обгрунтовано структуру побудови маркетингового адаптаційного механізму управління розвитком, що складається з елементів маркетингового потенціалу (на трьох рівнях), а також функціональної, методичної та інструментальної підсистем. При цьому дія самого механізму реалізується через взаємодію зазначених підсистем із зовнішнім середовищем. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Деревльов В. Л. Формування складових маркетингового адаптаційного механізму розвитку підприємства / В. Л. Деревльов // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 422-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_4_70. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |