Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Безпалько І. Р. Передумови впровадження та забезпечення ефективності маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 419-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_67 Мета роботи - визначення передумов необхідності, успішного й ефективного впровадження практики проведення маркетингового аудиту на вітчизняних видавничо-поліграфічних підприємствах. Визначено, що за умов посилення конкуренції на ринку видавничо-поліграфічних послуг, а також системних проблем вітчизняного ринку маркетинговий аудит може стати ефективним засобом аналізу та контролю щодо визначення проблем у системі управління маркетинговою діяльністю видавничо-поліграфічного підприємства, превентивного виявлення невідповідності їх стану вимогам ринкового середовища, а також розробки рекомендацій щодо зменшення таких невідповідностей. Визначення та врахування зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на якість та ефективність маркетингового аудиту суб'єктів видавничо-поліграфічного ринку, є основою для розробки організаційно-економічного механізму здійснення такого аудиту та можливостей його активного впровадження за вітчизняних умов ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Безпалько І. Р. Передумови впровадження та забезпечення ефективності маркетингового аудиту на видавничо-поліграфічних підприємствах / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 419-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_67.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |