Наукова періодика України Бізнес Інформ


Зиза О. О. 
Особливості сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці / О. О. Зиза // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_21
Мета роботи - дослідження особливостей сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці. На прикладі ринку мобільного зв'язку здійснено аналіз щодо дифузії інновацій та їх сприйняття в межах ділового циклу. На основі проведеного аналізу було визначено, що різниця між часом винайдення нового продукту чи технології та часом його застосування, дифузії у вітчизняній економіці пов'язана з різними траєкторіями ділового циклу. Проведено порівняльний аналіз конкурентних переваг у здійсненні інновацій у Фінляндії, Швейцарії та Україні крізь призму факторів, що визначають конкурентоспроможність інновацій, та факторів, що не сприяють здійсненню підприємницької діяльності. Визначено, що переважно у країнах - лідерах підприємницькій діяльності найбільше заважають економічні чинники, а в Україні - соціальні та політичні. Низька інноваційна здатність у порівнянні із Фінляндією та Швейцарією у вітчизняній економіці пов'язана зі слабкою інноваційною інфраструктурою.
  Повний текст PDF - 389.472 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зиза О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зиза О. О. Особливості сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці / О. О. Зиза // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського