Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Зиза О. О. Особливості сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці / О. О. Зиза // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_21 Мета роботи - дослідження особливостей сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці. На прикладі ринку мобільного зв'язку здійснено аналіз щодо дифузії інновацій та їх сприйняття в межах ділового циклу. На основі проведеного аналізу було визначено, що різниця між часом винайдення нового продукту чи технології та часом його застосування, дифузії у вітчизняній економіці пов'язана з різними траєкторіями ділового циклу. Проведено порівняльний аналіз конкурентних переваг у здійсненні інновацій у Фінляндії, Швейцарії та Україні крізь призму факторів, що визначають конкурентоспроможність інновацій, та факторів, що не сприяють здійсненню підприємницької діяльності. Визначено, що переважно у країнах - лідерах підприємницькій діяльності найбільше заважають економічні чинники, а в Україні - соціальні та політичні. Низька інноваційна здатність у порівнянні із Фінляндією та Швейцарією у вітчизняній економіці пов'язана зі слабкою інноваційною інфраструктурою. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Зиза О. О. Особливості сприйнятливості інноваційних продуктів у вітчизняній економіці / О. О. Зиза // Бізнес Інформ. - 2017. - № 3. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_3_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |