Наукова періодика України Бізнес Інформ


Данько Ю. І. 
Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ю. І. Данько, К. В. Блюмська-Данько, А. В. Галинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_58
Мета роботи - обгрунтування теоретичних і методичних положень розвитку маркетингової системи формування конкурентоспроможності аграрних підприємств. Проаналізовано особливості формування конкурентоспроможності підприємств, а також визначено особливу роль маркетингової діяльності підприємств у формуванні конкурентних переваг. Графічно інтерпретовано особливості архітектоніки маркетингової системи формування конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства. Обгрунтовано пропозиції з управління ризиками під час здійснення маркетингової політики сільськогосподарськими підприємствами.
  Повний текст PDF - 379.478 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данько Ю.
  • Блюмська-Данько К.
  • Галинська А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данько Ю. І. Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ю. І. Данько, К. В. Блюмська-Данько, А. В. Галинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_58.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Данько Юрій Іванович (1982–) (економічні науки)
  • Блюмська-Данько Ксенія Валеріївна (1988–) (економічні науки)
  • Галинська Ангеліна Вікторівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського