Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Данько Ю. І. Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ю. І. Данько, К. В. Блюмська-Данько, А. В. Галинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_58 Мета роботи - обгрунтування теоретичних і методичних положень розвитку маркетингової системи формування конкурентоспроможності аграрних підприємств. Проаналізовано особливості формування конкурентоспроможності підприємств, а також визначено особливу роль маркетингової діяльності підприємств у формуванні конкурентних переваг. Графічно інтерпретовано особливості архітектоніки маркетингової системи формування конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства. Обгрунтовано пропозиції з управління ризиками під час здійснення маркетингової політики сільськогосподарськими підприємствами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Данько Ю. І. Маркетингова система формування конкурентоспроможності аграрних підприємств / Ю. І. Данько, К. В. Блюмська-Данько, А. В. Галинська // Бізнес Інформ. - 2017. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_58.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |