Наукова періодика України Бізнес Інформ


Острянин С. О. 
Динамічне визначення бюджету рекламної кампанії / С. О. Острянин // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_33
Досліджено засоби оптимізації бюджетування рекламної діяльності, оптимального розподілу рекламного бюджету між декількома продуктами, що їх рекламує фірма, та декількома рекламними каналами, що використовуються в ході поширення рекламного повідомлення. Проаналізовано сучасний стан оптимізаційних моделей бюджетування у світі та в Україні. Обгрунтовано актуальність наукової розробки в цьому напрямку. В основу моделі покладено нелінійну логістичну функцію відгуку величини продажів на рекламні витрати з розміщення рекламного повідомлення, включаючи ефекти насичення ринку та накопичення рекламного ефекту. Запропоновано ускладнену модель бюджетування рекламної діяльності, що включає динамічне визначення бюджетного обмеження на основі очікуваних прибутків від продажів, що стимулюються рекламною кампанією, бюджет якої оптимізується. Запропонована модель дозволяє планувати рекламну діяльність в умовах невизначеності та швидкої зміни середовища.
  Повний текст PDF - 367.681 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Острянин С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Острянин С. О. Динамічне визначення бюджету рекламної кампанії / С. О. Острянин // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 204-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_33.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського