Наукова періодика України Бізнес Інформ


Жегус О. В. 
Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_26
На основі узагальнення наукових поглядів зарубіжних і вітчизняних учених обгрунтовано інтегровану модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти, яка ураховує їх специфіку. У результаті одержано модель "5Р + S", яка включає введений новий поліелемент "proposition", що об'єднує взаємопов'язані та неділимі елементи "product", "people" та "process", а також - традиційні елементи комплексу маркетингу послуг: "price", "place", "promotion", "physical evidence". Виходячи з високої соціальної значущості освітніх послуг в інтегровану модель додано елемент "social-marketing". У сукупності запропонована інтегрована модель комплексу маркетингу продуктів та послуг вищої совіти являє собою симбіоз комерційного та некомерційного маркетингу, що сприятиме підвищенню соціальної та економічної ефективності функціонування ВНЗ.
  Повний текст PDF - 557.204 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жегус О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жегус О. В. Інтегрований комплекс маркетингу послуг вищої освіти / О. В. Жегус // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_10_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жегус Олена Валентинівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського