Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гуменюк А. В. Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств / А. В. Гуменюк, О. Б. Школенко, О. А. Дем’янишина // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_43 Досліджено формування маркетингу овочевих підприємств у сучасних умовах господарювання, а також розкрито важливість функціонування служби маркетингу на підприємствах аграрної сфери. Доведено, що одними з основних складових ефективної діяльності вітчизняних овочевих підприємств є створення маркетингових кооперативів та формування маркетингової служби, впровадження якої забезпечить потреби населення в екологічно чистій овочевій продукції та сприятиме зростанню ефективності та конкурентоспроможності її виробників, розвитку сільських територій та навколишнього середовища. Розроблено можливу організаційну структуру служби маркетингу та обгрунтовано основні її функції. Виявлено, що основне завдання служби маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити орієнтацію підприємства на споживача, його потреби і запити, здійснювати моніторинг конкурентів, визначати слабкі та сильні сторони та надавати інформацію іншим підрозділам підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуменюк А. В. Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств / А. В. Гуменюк, О. Б. Школенко, О. А. Дем’янишина // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |