Наукова періодика України Бізнес Інформ


Тарнавська Н. П. 
Стратегічний моніторинг маркетингових інновацій в моделі інноваційного розвитку підприємства / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_42
Розроблено науковий підхід до побудови системи стратегічного моніторингу маркетингових інновацій задля одержання стратегічної інформації при підготовці рішень щодо формування (перегляду) портфеля таких інновацій у процесі обгрунтування нових (додаткових) конкурентних переваг підприємства. Доведено, що оперативне реагування на існуючі й можливі зміни на ринку мінеральних вод загалом, а також на тренди ринку інновацій потребує побудови системи стратегічного моніторингу маркетингових інновацій. Показано, що з позицій міждисциплінарного підходу стратегічний моніторинг має за мету встановлення сприятливих (чи несприятливих) для конкретного підприємства тенденцій ринку мінеральних вод України, а також чинників зовнішнього і внутрішнього середовища формування конкурентних переваг для вироблення превентивних заходів антикризового характеру на основі інноваційних підходів у маркетингу. Концептуальною основою побудови системи стратегічного моніторингу пропонується обрати теорію "слабких сигналів". Подальші наукові розвідки будуть пов'язуватися з виробленням (удосконаленням) методик зовнішнього і внутрішнього моніторингу маркетингових інновацій для формування конкурентних переваг підприємства.
  Повний текст PDF - 543.081 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарнавська Н.
  • Голоднюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарнавська Н. П. Стратегічний моніторинг маркетингових інновацій в моделі інноваційного розвитку підприємства / Н. П. Тарнавська, О. С. Голоднюк // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 257-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарнавська Наталія Петрівна (1954–) (економічні науки)
  • Голоднюк Олена Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського