Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Отенко І. П. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_38 Досліджено важливість веб-сайту підприємства як ключового елемента формування інформаційного простору та його роль у діяльності підприємства в міжнародному бізнес-середовищі. Формування інформаційного простору вирішальним чином впливає на основні сфери суспільства - соціально-політичну, економічну, у тому числі й на розвиток та діяльність підприємств у міжнародному бізнес-середовищі. Зв'язавши та інтегрувавши практично всі країни світу, які мають досить розвинену інфраструктуру систем зв'язку і телекомунікацій, інформаційний простір фактично знищив межі між країнами, що є одним з головних стимулів глобалізації й одночасно результатом цього процесу. Формування єдиного інформаційного простору, існування різних способів прийому, передачі, зберігання та подання необхідної інформації для загального користування дає можливість збільшити ефективність бізнесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Отенко І. П. Формування інформаційного простору підприємств у міжнародному бізнес-середовищі / І. П. Отенко, М. І. Чепелюк // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 236-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_38.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |