Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Коваль Т. О. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_17 Проаналізовано методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства. Розглянута система локальних оцінок дозволяє врахувати вплив ключових факторів на конкурентну позицію підприємства. Узагальнення оцінки конкурентних позицій підприємства за зазначеними характеристиками в цілому дозволяє підвищити обгрунтованість вибору стратегії розвитку маркетингового потенціалу підприємства для досліджуваного ринку як системи дій та заходів із розширення конкурентних переваг підприїмства та зміцнення й усталення його конкурентоспроможності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Коваль Т. О. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |