Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Раєвнєва О. В. Методичний підхід до анкетування цільових груп – користувачів послуг ВНЗ / О. В. Раєвнєва, Л. А. Гольтяєва, Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_12 Розроблено методики анкетування цільових груп, що користуються послугами ВНЗ. Розроблена методика пропонується для виявлення потреб користувачів освітніх послуг та є складовою університетської системи моніторингу привабливості ВНЗ, яка спрямована на формування його позитивного образу в освітньому просторі. Наведена методика складається з п'яти етапів, для кожного з яких сформульовано цільову спрямованість, завдання та шляхи її досягнення. Проаналізовано та наведено основні вимоги до освітніх послуг, що висуваються цільовими групами ВНЗ. Впровадження розробленої методики дозволить здійснювати обгрунтоване та своєчасне коригування освітнього профілю ВНЗ, проводити модернізацію навчальних планів програм підготовки магістрів та бакалаврів, змісту відповідних навчальних дисциплін; спрямоване на усунення дисбалансу між можливостями ВНЗ у підготовці компетентнісного фахівця, з одного боку, та потребами роботодавців, з іншого. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Раєвнєва О. В. Методичний підхід до анкетування цільових груп – користувачів послуг ВНЗ / О. В. Раєвнєва, Л. А. Гольтяєва, Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |