Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Курдиш Р. Ф. Напрямки підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Р. Ф. Курдиш, Н. А. Потапова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 293-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_4_48 Мета роботи - дослідження та розробка науково-теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Визначено основні принципи ефективності маркетингової діяльності, обгрунтовано застосування методів оцінки ефективності маркетингу. У результаті дослідження рекомендовано шляхи щодо покращення ефективної маркетингової діяльності підприємств. Одержані результати аналізу ефективності маркетингової діяльності будуть використані у подальших дослідженнях з метою виявлення резервів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств молокопереробної промисловості та апробації їх на відповідних підприємствах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курдиш Р. Ф. Напрямки підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства / Р. Ф. Курдиш, Н. А. Потапова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 4. - С. 293-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_4_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |