Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Маловичко С. В. Концептуальні засади розвитку електронного ринку / С. В. Маловичко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_35 Визначено концептуальні засади розвитку електронного ринку за умов віртуалізації економіки. Використано діалектичний метод наукового пізнання, а також комплекс загальнонаукових методів гносеології: теоретичного узагальнення і порівняння, методи угрупування і класифікації. Систематизовано теоретичні підходи до визначення поняття "електронний ринок": організаційний, функціональний, інституціональний, часово-просторовий, ресурсний, процесний, комунікаційний. На підставі узагальнених теоретичних опрацьовувань у сфері електронної торгівлі визначено категорію "електронний ринок" з позиції менеджменту. Систематизовано існуючі підходи до сегментування електронного ринку. Визначено концептуальні засади розвитку електронного ринку, що представлені його теоретико-методологічним та організаційним забезпеченням. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Маловичко С. В. Концептуальні засади розвитку електронного ринку / С. В. Маловичко // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 232-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_35.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |