Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_31 Розроблено рекомендації щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу та визначено найкращі з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку можуть бути рекомендації щодо вдосконалення методів роботи банків у напряму розвитку клієнтських відносин на засадах маркетингового підходу та формування маркетингових стратегій просування фінансових продуктів та послуг. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - № 3. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |