Наукова періодика України Бізнес Інформ


Коваль Т. О. 
Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2016. - № 10. - С. 397-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_10_60
Проаналізовано закономірності формування маркетингового потенціалу (МП) підприємства. Особливе місце в системі елементів потенціалу підприємства посідає маркетингова складова, неухильне зростання значущості якої за умов ринкових відносин зумовлюється сутністю, значенням та функціями маркетингу в господарській діяльності. Маркетинговий потенціал характеризує, з одного боку, якою мірою забезпечені певні "спроможності" підприємства для захоплення лідируючих позицій на ринку (у галузі), а, з іншого боку, - чи досить повно використовуються підприємством умови зовнішнього середовища для створення й підтримки цільових конкурентних переваг на високому рівні. Формування МП відбувається в результаті реалізації маркетингових можливостей підприємства за умов конкурентного суперництва під час проектування, виробництва, реалізації й експлуатації продукції і послуг на відкритому ринку. Складові МП звичайно носять порівняльний, тобто відносний, а не абсолютний характер, оскільки реалізація певних маркетингових можливостей може бути оцінена тільки шляхом порівняння характеристик, які впливають на економічну ефективність господарських операцій, що супроводжують функціонування ланцюжку створення нової вартості, і прив'язані до конкретних умов і причин.
  Повний текст PDF - 541.102 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Т.
  • Пономаренко О.
  • Яхкінд В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваль Т. О. Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємства / Т. О. Коваль, О. О. Пономаренко, В. П. Яхкінд // Бізнес Інформ. - 2016. - № 10. - С. 397-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_10_60.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваль Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  • Пономаренко Олександр Олександрович (економічні науки)
  • Яхкінд Вікторія Павлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського