Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Михайлова М. В. Cегментація ринку послуг ресторанного господарства м. Харкова та Харківської області / М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 10. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_10_31 Ураховуючи необхідність дотримання принципу спрямованості на споживачів, аргументовано доцільність дослідження їх поведінки та визначення цільових сегментів у процесі маркетингового планування. За результатами проведеного опитування населення Харківської області здійснено сегментування споживачів ресторанних послуг на основі поведінкових, демографічних та соціально-економічних ознак. З використанням двофакторного підходу до сегментації виділено такі сегменти клієнтів ресторанних послуг: "Товариські", "Службовці", "Шанувальники традицій", "Романтики", "Сімейні", "Ділові". Доведено необхідність планування маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства на основі орієнтації на обраний сегмент ринку з використанням оптимальних інструментів впливу на клієнтів цільового сегмента. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Михайлова М. В. Cегментація ринку послуг ресторанного господарства м. Харкова та Харківської області / М. В. Михайлова // Бізнес Інформ. - 2016. - № 10. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_10_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |