Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Мельникова О. А. Національний брендінг як чинник соціально-економічного розвитку України / О. А. Мельникова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 370-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_9_60 Визначено сутність та значення національного бренда та національного брендінгу, а також формування орієнтирів розвитку даної маркетингової концепції в Україні. Сконцентровано увагу на двох основних підходах до визначення національного бренда - як національного товарного бренда та як національного бренда країни, при цьому основна увага приділяється безпосередньо брендінгу країни. Окреслено основні цілі національного брендінгу країни, серед яких основними є такі: поліпшення зовнішнього та внутрішнього іміджу країни, залучення інвесторів, розвиток туризму, зростання і стабільність національної економіки, підвищення конкурентоспроможності національних товарів на міжнародному ринку, розвиток міжнародного співробітництва і т. ін. Виділено основні проблеми в зовнішньому іміджі України, які можливо вирішити цілеспрямованим брендінгом. Проведене дослідження дозволило виділити основні орієнтири розвитку України як бренда та ключові напрями маркетингової комунікаційної політики з просування національного бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мельникова О. А. Національний брендінг як чинник соціально-економічного розвитку України / О. А. Мельникова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 370-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_9_60.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |