Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Бакурова А. В. Метод оцінювання унікальності турпродукту / А. В. Бакурова, А. В. Діденко, О. Ю. Попова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_6_13 Типовість туристичних продуктів і, як наслідок, висока конкуренція на ринку туристичних послуг змушують фірми формувати унікальні продукти для збільшення попиту. Мета роботи - розробка методу оцінювання унікальності туристичного продукту, що створюється на основі базового туристичного об'єкта. Запропоновано метод оцінювання унікальності туристичного продукту на основі двох факторів: унікальність базового туристичного об'єкта за територіальною ознакою та важливість унікальності туристичного об'єкта для виду туризму. Визначено рівні ієрархії ступеня унікальності базового туристичного об'єкта за територіальною ознакою. Дістала подальшого розвитку гравітаційна модель, що враховує чинник психологічної інерції людей під час вибору подорожей за рахунок оцінювання унікальності туристичного продукту. Обгрунтовано унікальність туроб'єктів: о. Хортиця, Кам'яна могила, Дерев'яні церкви Карпатського регіону. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бакурова А. В. Метод оцінювання унікальності турпродукту / А. В. Бакурова, А. В. Діденко, О. Ю. Попова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 73-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_6_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |