Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Лошковська Х. С. Парадигмальний підхід до визначення індексної моделі креативності / Х. С. Лошковська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_7 Креативність сьогодні розглядається як нова валюта в глобальному світі. У той час як у попередню епоху основною вимогою для досягнення успіху було використання, інтегрування і здатність працювати з новими технологіями, сьогодні здатність генерувати нові ідеї та перетворювати їх в інновації - новий ключ до успіху. У зв'язку зі зростаючою роллю креативності у світі вчені виказують усе більшу зацікавленість до вивчення креативної економіки, включаючи дослідження цього феномена як важливої та необхідної політикоутворюючої теми. Сьогодні у світі відбувається жорстка глобальна конкуренція між містами і країнами. Конкуренція за ринки товарів і послуг, за доступ до ресурсів, за залучення людського потенціалу та капіталу. Триває боротьба за притягування на власну територію людей, фінансів і новітніх технологій. Усе більшої актуальності набуває концепція креативності в розрізі індексів креативності. Вони забезпечують аналітичні інструменти для оцінки економічного впливу креативної економіки і визначення ефективності політичних рішень. Порівняно 12 індексів креативності, а також проведено їх аналіз, висвітлено їх сильні та слабкі сторони. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лошковська Х. С. Парадигмальний підхід до визначення індексної моделі креативності / Х. С. Лошковська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |