Наукова періодика України Бізнес Інформ


Мужилівський В. В. 
Визначення market intelligence та його роль у прийнятті стратегічних рішень / В. В. Мужилівський // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_42
Мета роботи - дослідження сутності поняття market intelligence як допоміжного засобу прийняття обгрунтованих стратегічних рішень для ефективного ведення підприємницької діяльності в умовах невизначених факторів розвитку ринку. У результаті проведеного дослідження підкреслено, що market intelligence являє собою специфічні ринкові дослідження, зосереджені на поліпшенні якості прийняття бізнес-рішень. Означено перелік основних джерел отримання market intelligence. Вивчення джерел походження інформації для її подальшої обробки та аналізу засвідчило, що на сучасному етапі майже будь-які істотні дані можна безперешкодно знайти у Всесвітній мережі Інтернет як шляхом опрацьовування веб-сайтів компаній, специфічних баз даних та офіційної фінансової інформації, так і за допомогою аналітики структурних, кадрових, територіальних змін усередині корпорацій. Визначення цілей market intelligence показало, що завдяки такій специфічній інформації компанії можуть вирішити велику кількість питань, що виникають у процесі прийняття рішень, а дослідження галузей споживачів market intelligence засвідчило перевагу використання цієї інформації компаніями, що є виробниками продукції, а не тих, що надають послуги.
  Повний текст PDF - 488.043 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мужилівський В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мужилівський В. В. Визначення market intelligence та його роль у прийнятті стратегічних рішень / В. В. Мужилівський // Бізнес Інформ. - 2015. - № 5. - С. 255-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_5_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мужилівський Владислав Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського