Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гетьман О. О. Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері / О. О. Гетьман, Є. О. Киричок // Бізнес Інформ. - 2015. - № 4. - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_4_46 Мета роботи - розробка моделі побудови ефективної системи стимулювання банківського персоналу на основі провідних зарубіжних і вітчизняних практик. Методологічною основою дослідження є загальнонаукові методи пізнання, систематизація і класифікація, діалектичний метод, системний аналіз. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у банківській діяльності в поєднанні зі створенням нових цінностей і норм професійно-психологічної культури колективу банку підвищує вимоги до рівня компетенцій його персоналу. Такі вимоги до працівників банку потребують створення відповідного стимулюючого механізму, адже матеріальна і нематеріальна винагороди персоналу є основним засобом забезпечення його ефективного використання. Обгрунтовано зарубіжний досвід стимулювання персоналу на основі "соціалізації". Детально розглянуто досвід стимулювання персоналу на прикладі провідного лідера в банківській сфері ПАТ КБ "ПриватБанк". Запропоновано авторську модель стимулювання банківського персоналу та формування дієвої стратегій управління персоналом в банку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гетьман О. О. Особливості механізму стимулювання персоналу в банківській сфері / О. О. Гетьман, Є. О. Киричок // Бізнес Інформ. - 2015. - № 4. - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_4_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |