Наукова періодика України Бізнес Інформ


Кучіна С. Е. 
Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_48
  Повний текст PDF - 377.057 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучіна С.
  • Кітченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучіна С. Е. Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_48.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучіна Світлана Едуардівна (економічні науки)
  • Кітченко Олена Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського