Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Кучіна С. Е. Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_48 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучіна С. Е. Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 3. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_3_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |