Наукова періодика України Бізнес Інформ


Кохан М. М. 
Формування системи діагностичних показників маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 302-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_50
Мета роботи - виокремлення системи діагностичних показників маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства в їх сукупності. У результаті аналізу наукових підходів щодо визначення показників маркетингового потенціалу одержано вихідну сукупність показників із складною ієрархічною структурою, в яку, залежно від цілей управління, можуть включатися критерії, що відображають оцінку маркетингової діяльності окремих функціональних підсистем підприємства. Задля врахування вимог повноти, комплексного характеру системи показників, значимості та, як наслідок, - підвищення якості інформаційного забезпечення аналізу маркетингового середовища фармацевтичних підприємств розроблено методику формування інформаційного простору діагностичних показників оцінки маркетингового потенціалу, що заснована на синтезі методів експертного і статистичного аналізу. Такий підхід дозволив значно підвищити достовірність результатів оцінки інформаційної значущості індикаторів маркетингового середовища функціонування підприємства. Експертну оцінку сукупності вихідних показників проведено на прикладі фармацевтичних підприємств: ПАТ "Фармак", ПАТ "Дарниця", ПАТ "Київський вітамінний завод", ПАТ "Науково-виробничий центр "Борщагівський хіміко-фармацевтичний завод". Результати такого аналізу засвідчили наявність потенціалу розвитку фармацевтичних підприємств у напрямку вдосконалення їх маркетингових стратегій.
  Повний текст PDF - 514.687 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кохан М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кохан М. М. Формування системи діагностичних показників маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства / М. М. Кохан // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 302-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кохан Марія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського