Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Мисака Г. В. Облік програм лояльності в стимулюванні клієнтів банківських установ / Г. В. Мисака, А. О. Шмідт // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 288-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_48 Досліджено особливості обліку програм лояльності клієнта в банківських установах та обгрунтовано напрямки з його вдосконалення за умов використання Міжнародних стандартів фінансової звітності. На основі структурування факторів, що впливають на методику обліку програм лояльності, визначено чотири основні типи таких програм, які реалізуються вітчизняними банками, і систематизовано порядок їх відображення в обліку. Досліджено вплив застосування кожного з типів програм на фінансову звітність банку. Також запропоновано перелік необхідних змін облікової політики та внутрішніх положень банку з метою підвищення ефективності організації обліку програм лояльності. Подальшим напрямком досліджень може служити адаптування методики обліку диверсифікованих програм лояльності відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності, Плану рахунків банків України, Інструкції про його застосування та інших нормативних актів НБУ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мисака Г. В. Облік програм лояльності в стимулюванні клієнтів банківських установ / Г. В. Мисака, А. О. Шмідт // Бізнес Інформ. - 2015. - № 2. - С. 288-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_2_48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |