Наукова періодика України Бізнес Інформ


Третьяк О. П. 
Маркетингові аспекти просування інноваційної продукції на ринок / О. П. Третьяк // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 393-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_66
Нестабільність у тенденціях розвитку вітчизняних підприємств, що обумовлена процесами глобалізації, змінами смаків та потреб, технологій, посиленням конкуренції, змушує шукати нові інструменти ведення бізнесу, мотивує постійний інноваційний розвиток. Однією з передумов комерційного успіху є запровадження інновацій. У зв'язку з цим все більше підприємств в Україні активізують інноваційну діяльність. Намагання керівників підприємств збільшити прибуток, частку ринку, посилити конкурентні переваги зумовлюють необхідність активізації інноваційної діяльності, одним із напрямів якої є розробка та запровадження у виробництво інноваційної продукції. Інноваційна діяльність тісно пов'язана з маркетингом, оскільки непередбачені умови господарювання обумовлюють активне запровадження маркетингових інструментів на всіх етапах від розробки ідеї, організації виробництва й до просування інноваційного продукту на ринок. Визначено, що за цих умов зростає роль маркетингових інструментів. Доведено, що саме маркетинг інновацій сприяє прискоренню виходу інноваційної продукції на ринок і завоюванню ринкової частки. Запропоновано структурно-логічну схему маркетингу просування інноваційного продукту, яка регламентує даний процес. Її дотримання сприятиме ефективній організації та реалізації маркетингу інновацій.
  Повний текст PDF - 422.226 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Третьяк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Третьяк О. П. Маркетингові аспекти просування інноваційної продукції на ринок / О. П. Третьяк // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 393-399. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_66.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Третьяк Олена Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського