Наукова періодика України Бізнес Інформ


Дерев'янко О. Г. 
Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 363-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_61
Висвітлено результати емпіричного дослідження організаційних елементів системи репутаційного менеджменту (СРМ), яке проводилося шляхом опитування представників керівництва 69 підприємств харчової промисловості України. введено в науковий обіг та уточнено ряд понять, зокрема: організаційний "фундамент" СРМ - організаційні передумови (наявність відповідних посад, затвердженої стратегії РМ, плану антикризового РМ тощо) активного використання інструментів РМ і залучення стейкхолдерів до формування репутації підприємства; одна з трьох складових СРМ підприємства. "Організаційний профіль СРМ" - це тип (рівень розвиненості) організаційного "фундаменту" СРМ, який ідентифікується за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту. За результатами дослідження підприємств харчової промисловості України запропоновано розрізняти п'ять типів організаційного профілю СРМ: споживацький - наявні, як правило, всі елементи СРМ лише функціонального рівня; перехідний - фрагментарно присутні елементи організаційних передумов усіх трьох рівнів (функціонального, системного та стратегічного); розвинений - наявні не менш як 80 % елементів "фундаменту" СРМ; зародковий - відсутність більш ніж 80 % елементів "фундаменту" СРМ; дочірній - відсутність у підприємства до 100 % елементів "фундаменту" СРМ, обумовлена наявністю всіх необхідних функцій на рівні головної (материнської) компанії. Доведено, що у харчових підприємств України найпоширенішим є саме споживацький тип організаційного профілю СРМ, що пояснюється їх орієнтацією на внутрішній ринок. Однак уже найближчими роками можна очікувати на зміни в організаційних профілях СРМ підприємств-експортерів: перехідний та розвинений профілі СРМ поступово заміщуватимуть споживацький.
  Повний текст PDF - 1.006 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерев'янко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерев'янко О. Г. Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України / О. Г. Дерев'янко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 363-372. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_61.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дерев'янко Олена Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського