Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Гросул В. А. Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_59 Мета роботи - дослідження бенчмаркінгу як сучасного дієвого інструменту управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі. Аналіз, систематизація та узагальнення наукових праць багатьох зарубіжних і вітчизняних учених дали можливість розглянути сутність і зміст бенчмаркінгу, згрупувати погляди дослідників на визначення поняття "бенчмаркінг". Визначено об'єкти і результати бенчмаркінгу в розрізі окремих складових елементів конкурентного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі з урахуванням галузевої специфіки, що доводить доцільність використання бенчмаркінгу як дієвого інструменту. Також доведено цінність і значення бенчмаркінгу конкурентного потенціалу, що полягає не лише в уважному вивченні досягнень і помилок інших підприємств роздрібної торгівлі, а й дозволяє господарським суб'єктам галузі розробити власну стратегію успішного розвитку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гросул В. А. Бенчмаркінг як інструмент управління конкурентним потенціалом підприємств роздрібної торгівлі / В. А. Гросул, М. В. Афанасьєва // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 353-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_59.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |