Наукова періодика України Бізнес Інформ


Сагайдак М. П. 
Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_25
Поставлено гіпотезу, що систему внутрішнього маркетингу підприємства, яка формується в площині встановлення взаємозв'язків і побудови взаємовигідних відносин у ланцюжку "акціонер - топ-менеджер - персонал - споживач", можна віднести до класу кібернетичних, тобто систем керованих. Виходячи з цього, для вирішення практичних задач внутрішнього маркетингу підприємства, як керованої системи, визначено основні фактори, що є найбільш значущими за силою впливу на формування даної системи і містять кількісну та якісну складові. Із загального спектра формоутворюючих факторів для побудови регресійної багатофакторної моделі виокремлено найбільш пріоритетні, до яких можна віднести такі: престижність підприємства-роботодавця; можливість кар'єрного зростання працівника; рівень партнерських відносин менеджменту підприємства з персоналом; матеріально-соціальні стимули високопродуктивної праці; інформаційна архітектура підприємства; загальна оцінка внутрішнього іміджу підприємства. З метою оцінки фактичного рівня інтеграції визначених факторів, на основі експертних оцінок, побудовано багатофакторну регресійну модель та здійснено інтерпретацію результатів аналізу. Одержані результати дозволяють стверджувати, що майже між усіма параметрами моделі стандартизований коефіцієнт відрізняється дуже незначною мірою, що вказує на рівномірність впливу обраних факторів на процес управління системою внутрішнього маркетингу підприємства.
  Повний текст PDF - 357.928 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сагайдак М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сагайдак М. П. Економіко-математична модель управління підсистемою "Персонал" у системі внутрішнього маркетингу підприємства / М. П. Сагайдак // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сагайдак Михайло Петрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського