Наукова періодика України Бізнес Інформ


Рахман М. С. 
Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємства на ринку хімічних розчинників / М. С. Рахман, Є. Д. Блюгерман // Бізнес Інформ. - 2015. - № 12. - С. 327-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_12_50
Мета роботи - маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємства з виробництва та реалізації нафтохімічних розчинників та пошук шляхів їх підвищення. Виявлено фактори, що впливають на конкурентне середовище підприємства. Наведено методи оцінки рівня конкурентоспроможності та шляхи її підвищення. Надано загальну характеристику вітчизняних підприємств нафтохімічної галузі та продукції, що випускається. Проаналізовано структуру реалізації оптової та роздрібної торгівлі. Виконано маркетингове дослідження цінової конкуренції продукції серед вітчизняних і зарубіжних виробників, представлених у спеціалізованих торгових мережах. Виявлено певні переваги споживачів у виборі розчинників та найближчих конкурентів. Обгрунтовано конкурентні переваги продукції ТОВ "Матрапак-Україна" на ринку розчинників. На підставі одержаних результатів запропоновано заходи з підвищення конкурентоспроможності виробника на національному та зовнішньому ринках.
  Повний текст PDF - 404.84 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рахман М.
  • Блюгерман Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рахман М. С. Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємства на ринку хімічних розчинників / М. С. Рахман, Є. Д. Блюгерман // Бізнес Інформ. - 2015. - № 12. - С. 327-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_12_50.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського