Наукова періодика України Бізнес Інформ


Поклонська Л. С. 
Методичний підхід до визначення результатів господарювання підприємств для формування рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення / Л. С. Поклонська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 12. - С. 215-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_12_32
Розроблено методичний підход до визначення результатів господарювання підприємств для формування рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення. Виокремлено показники, які характеризують результати господарювання щодо формування рекламних стратегій машинобудівних підприємств з позицій: ефективності; фінансової спроможності; витратності щодо рекламних стратегій; інноваційності продукції виробничо-технічного призначення. За допомогою кластерного аналізу розглянуто динаміку структурних змін на 19 машинобудівних підприємствах, що досліджувалися за критерієм результатів господарювання протягом 2010 - 2014 рр. Для визначення внутрішніх факторів результатів господарювання підприємств і причинно-наслідкових взаємозв'язків у системі показників, що її характеризують, проаналізовано кластеризацію показників для всієї сукупності досліджуваних підприємств. На основі обчислених моделей побудовано когнітивну схему взаємозв'язку значущих показників результатів господарювання підприємств, які враховують причинно-наслідкові зв'язки, та розраховано інтегральний показник. За результатами досліджень сформовано основні етапи методичного підходу до визначення результатів господарювання підприємств для формування рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення.
  Повний текст PDF - 743.856 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Поклонська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Поклонська Л. С. Методичний підхід до визначення результатів господарювання підприємств для формування рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначення / Л. С. Поклонська // Бізнес Інформ. - 2015. - № 12. - С. 215-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_12_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Поклонська Лілія Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського