Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Шматко К. А. Статистичний аналіз когнітивної моделі дослідження ринку страхових послуг з урахуванням лояльності / К. А. Шматко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_30 Перед кожною страховою компанією постає завдання щодо утримання наявних клієнтів та залучення нових через забезпечення якості обслуговування, доступності послуг та запровадження програми лояльності. Для виявлення проблем функціонування системи та розробки майбутніх сценаріїв застосовується когнітивне моделювання. Мета роботи - статистичний аналіз когнітивної моделі дослідження ринку страхових послуг з урахуванням лояльності страхувальників. Проведено оцінку системних характеристик когнітивної моделі: консонансу, дисонансу, негативного та позитивного впливів. На основі аналізу одержаних оцінок запропоновано шляхи, що сприяють активізації процесів формування лояльності: установлення вигідних для обох сторін тарифних ставок; формування системи підвищення фінансової грамотності населення; надання якісного обслуговування та формування іміджу страховиків як надійних партнерів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шматко К. А. Статистичний аналіз когнітивної моделі дослідження ринку страхових послуг з урахуванням лояльності / К. А. Шматко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 10. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_10_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |