Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Меленчук Ю. Т. Маркетинговий аналіз пивного ринку на первинних даних / Ю. Т. Меленчук, З. Ф. Бриндзя // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_64 Мета роботи - за допомогою проведеного анкетування дослідити, яка торгова марка пива користується попитом серед споживачів, які саме критерії відіграють важливу роль для вибору виробника. Предметом дослідження є пивний ринок України, а саме: пивоварні Західної України. Обсяг вибірки склав 400 чоловік. З них на питання: "Чи вживаєте Ви пиво?" 325 респондентів дали позитивну відповідь, отже, подальший аналіз проводився по кількості 325 опитуваних. У результаті дослідження ми переконалися, що пивоварні, в яких добре розвинена маркетингова діяльність, займають лідируючі позиції серед споживачів. Відтак, у пивоварній промисловості маркетинг відіграє велике значення для якості товару, асортиментної політики, характеру збутової мережі, процесу просування, зростання обсягів ринку, цінової політики та ін. Перспективою подальших досліджень є ефективне планування маркетингової діяльності на пивоварних підприємствах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Меленчук Ю. Т. Маркетинговий аналіз пивного ринку на первинних даних / Ю. Т. Меленчук, З. Ф. Бриндзя // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_64.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |