Наукова періодика України | Бізнес Інформ | ||
Вахович І. М. Формування стратегічних орієнтирів креативного регіонального розвитку на основі кластерного аналізу / І. М. Вахович, О. М. Чуль // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_10 Проаналізовано стан креативного регіонального розвитку в розрізі індустрій креативної економіки. інтегральна оцінка розвитку креативної економіки в регіональному вимірі дала змогу визначити віддаленість регіонів один від одного за рівнем такого розвитку. На цій основі, за допомогою використання кластерного аналізу, зокрема методу кульової дивергенції, регіони обієднано в кулі, що характеризуються схожим ходом і тенденціями розвитку креативної економіки в межах такої кулі. Для кожної з одержаних куль авторами окреслено тенденції креативного розвитку. За результатами проведеної оцінки сформовано основі стратегічні орієнтири подальшої політики управління креативним розвитком. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вахович І. М. Формування стратегічних орієнтирів креативного регіонального розвитку на основі кластерного аналізу / І. М. Вахович, О. М. Чуль // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |